Reklamaatiot

PAKETTINI ON VAHINGOITTUNUT, MITÄ TEEN?

Olemme pahoillamme tästä! Toivottavasti tuotteesi eivät ole vahingoittuneet.

Mikäli joku tuotteista olisi vahingoittunut tai puuttuisi, tulee sinun olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen: myymala@lastenhuone.fi

Voidaksemme käsitellä tämän mahdollisimman nopeasti, tarvitsemme sinulta seuraavat tiedot:
- Kokokuva saapuneesta paketista, josta myös lähetystarra näkyy selvästi.
- Kuva, jossa näkyy vahinko itse paketissa.
- Kuva vahingoittuneesta tuotteesta/tarkat tiedot mikä tuote puuttuu.

Kun olemme vastaanottaneet sähköpostisi, tulemme palaamaan sinulle lisätiedoilla niin pian kuin mahdollista ja autamme kuinka edetä asian kanssa.

Asiakkaan on tärkeää tarkastaa huonekalut välittömästi niiden vastaanoton yhteydessä mahdollisten kuljetusvaurioiden varalta. Jos havaitset mitään ongelmia, ilmoita siitä heti kuljettajalle vastaanottaessasi tavaran. Mikäli vahinkoita ei havaita ja vastaanotat huonekalut, se tarkoittaa, että asiakas ei ole löytänyt mitään ongelmia niiden kuljetuksen aikana. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä tilaajalle.

TILAUKSESTANI PUUTTUI TUOTE, MITÄ TEEN NYT?

Olemme pahoillamme, että yksi tuotteista puuttui!

1. Tarkistathan ensimmäiseksi vastaanottamasi sähköpostin "Tilausvahvistus & kuitti", mikäli tuote olisi mahdollisesti merkitty loppuunmyydyksi varastoltamme.

2. Mikäli paketti oli vahingoittunut, siirry kohtaan "Pakettini on vahingoittunut, mitä teen?".

3. Mikäli paketti ei ollut vahingoitunut, ole yhteydessä asiakaspalveluumme(myymala@lastenhuone.fi) ja ilmoita meille, mikä tuotteista puuttui ja autamme sinua.

OLEN VASTAANOTTANUT VIALLISEN TUOTTEEN, MITÄ TEEN?

Olemme pahoillamme tästä!

Mikäli olet vastaanottanut viallisen tuotteen, olet tietenkin tervetullut palauttamaan tämän meille normaalisti, pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen: myymala@lastenhuone.fi

Mikäli vika on pieni ja tämän korjaaminen olisi mahdollista, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa mikäli voisimme tarjota tähän mahdollisen hinnanalennuksen. Tämä on tietenkin ympäristöystävällisempi ratkaisu, kun voit pitää tuotteen ja pidentää tämän elinikää.

KUINKA TEEN REKLAMAATION?

Olemme pahoillamme kuullessamme, että tuote on ollut viallinen.

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot tulee lähettää seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: myymala@lastenhuone.fi

Tuotteen käytön aikana ilmenneiden reklamaatioiden ja huoltoa vaativien asioiden hoidossa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen: info@lastenhuone.fi

Jotta pystymme arvioimaan vian nopeasti, suosittelemme, että teet reklamaation alla olevien ohjeiden mukaisesti, niin voimme auttaa sinua helposti:
1. Milloin havaitsit virheen.
2. Kuvaile vikaa mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja sitä, miten vika ilmeni (syy).
3. Ota yksi kuva, jossa tuote näkyy selvästi kokonaisuudessaan, ja yksi kuva itse viasta.

Kun olemme saaneet tarkan kuvauksen ja kuvat, käsittelemme reklamaatiosi niin pian kuin mahdollista. Saat etukäteen maksetun palautustarran siltä varalta, että tarvitsemme tuotteen takaisin.

Ostoksesi kuuluu kuluttajansuojalain piiriin. Tämä tarkoittaa, kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukaan aikaa ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta, että voit saada viallisen tuotteen joko vaihdettua, korjattua, hyvitettyä tai hinnanalennusta tilanteesta riippuen. Edellytyksenä on, että reklamaatio on perusteltu ja että vika ei johdu tuotteen virheellisestä käytöstä. Suosittelemme, että lopetat tuotteen käytön asian käsittelyn ajaksi.

Asiakkaan on tärkeää tarkastaa huonekalut välittömästi niiden vastaanoton yhteydessä mahdollisten kuljetusvaurioiden varalta. Jos havaitset mitään ongelmia, ilmoita siitä heti kuljettajalle vastaanottaessasi tavaran. Mikäli vahinkoja ei havaita ja vastaanotat huonekalut, se tarkoittaa, että asiakas ei ole löytänyt mitään ongelmia niiden kuljetuksen aikana. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä tilaajalle.

OLETKO SAANUT HYVÄKSYNNÄN REKLAMAATIOOSI JA HALUAT TILATA SAMAN TUOTTEEN UUDELLEEN?

Kun reklamaatiosi hyväksytään, lähetämme automaattisesti uuden tuotteen ja asiakaspalvelutiimimme toimittaa sinulle uuden seurantatunnuksen sähköpostitse.

Net Orders Checkout

Item Price Qty Total
Subtotal 0,00 €
Shipping
Total

Shipping Address

Shipping Methods